понедељак, 21. септембар 2015.

A sad ne knjiga već izdavačka kuća

Pozdrav svima. Eto opet mene. Moj prvi esej je napisan i postavljen. A sada,kao što i sam naslov kaže nešto malo drugačije.
Ukoliko ne znate ja imam 20 godina što znači da više ne spadam u starosnu grupu tinejdžera. Ipak,to me ne sprečava da čitam knjige koje su namenjene istima. Svima nama ponekad treba neko malo lakše i lepše štivo. Sada su izuzetno popularne knjige koje su namenjene takozvanoj "young adult" publici autora kao što John Green,Rainbow Rowell ili Sarah J.Maas. U moje vreme (Bože kako to samo zvuči otrcano) nije postojala izdavačka kuća koja se striktno bavila ovom književnošću.
E,pa današnji srpski knjiški moljci imaju priliku da sve ove svetske fenomene čitaju na sprskom jeziku. Da,da znam to zvuči čudno,i zašto bi neko uopšte želeo da čita na sprskom kada već ume na engleskom?
Iskreno,gušt je čitati isto delo na više jezika. Barem po meni,dve su perspektive na taj način stečene. Da se ja vratim na ono što sam prvobitno htela da kažem. Dakle, 2013. godine osnovana je izdavačka kuća pod imenom "Urban Reads"u Beogradu. Jedna zaista neverovatna kuća koja ispunjava želje svojih kupaca. Do sada su preveli samo nekolicinu romana ali dolaze nam uskoro još mnogi naslovi.
Ono što volim kod ove kuće je to što izlaze u susret svojim čitaocima. Svako može da pronadje nešto i da konačno uzme u ruke tu knjigu koju je toliko čekao. Budimo iskreni,nemaju baš ni svi mogućnosti da kupuju knjige na engleskom. Ova izuzetna izdavačka kuća je zaista meni vrlo draga. Ljudi koji rade u njoj su užasno druželjubivi,vode neki vid komunikacije sa onima koji ih prate. Mnoge velike kuće poput "Lagune" ili "Vulkana" su izuzetne,ali ipak "Urban Reads" je nekako kao naš vršnjak.
https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/hprofile-xpa1/v/t1.0-1/p160x160/1375894_546531875419441_1143284739_n.jpg?oh=cd520ef59b3ec859e06d6278b2c650cc&oe=56685337
Definitivno pogledajte njihov sajt www.urbanreads.rs ili fejsbuk stranicu Urban Reads i vidite o čemu se radi. A i ako ikada naiđete na neko njihovo izdanje obavezno ga kupite jer iako kaže da ne treba suditi o knjizi po njenim koricama,izdanja Urban Reads-a su izuzetno lepa i spolja i iznutra.



Toliko od mene,pišem vam nekom drugom prilikom.
Ćo.
 -Srpska Buktjuberka

PS. Ukoliko vam se svidja moj blog obavezno ga šerujte na svojim društvenim mrežama i pišite mi o čemu biste voleli da bude sledeći članak. Veliki čitalački pozdrav!

Нема коментара:

Постави коментар