четвртак, 24. септембар 2015.

Koliko ste vi knjiga pročitali ove godine?

mid-year reading challenge update 2015 
Ulazimo u poslednju četvrtinu 2015. godine tako da mislim da je vreme da napravimo jedan mali presek. Moram priznati,ovo za mene i nije bila neka godina za čitanje s obzirom da sam tek završila prvu godinu fakulteta.
Nije to nikakvo opravdanje ali sada to itekako nadoknađujem. Prethodnih nedelja,otkako sam zvanično na odmoru,čitam bez prestanka. Htela sam da vam predstavim otprilike neku listu naslova ili barem žanrova koje čitam. Nikada nisam bila nešto previše zainteresovana za fantaziju ili distopijske romane ali mislim da ću im do kraja godine dati šansu,jer je dosta naslova prevela kuća "Urban Reads" (o kojoj možete čitati u jednom od mojih prethodnih postova). Njihovom izboru zaista verujem tako da je vrlo verovatno da ću uzeti neku knjigu iz njihove ponude.
E sad da pređem na stvar. Ne znam da li ste primetili,ali u ovim esejima baš često skrećem sa teme. Valjda volim puno da pričam,a još kad znam da me neko i sluša onda nema prestanka. Hajde da sad vidimo šta sam ja to radila ove godine. Barem koliko mogu da se setim. A i šta ću raditi do kraja (mada sam vam na to na neki način već nagovestila). Okej,evo je lista.
 Do ovog dana pročitala sam negde oko tridesetak naslova. Uglavnom "young adult" ali ima tu i klasika poput Džejn Ostin,koji su moja velika ljubav. Nadam se da ću dostići svoj cilj od pedeset knjiga do kraja godine. 
Na neki način moje čitanje se jeste promenilo. Početkom godine zaista sam se udubila u klasike svetske književnosti za koje sam ranije smatrala da im još uvek nisam dorasla. Oprobala sam se i mogu vam reći da sam zadovoljna postignutim. Preko leta,naravno,ide malo lakša literatura. Puno knjiga autora Džon Green-a,i njemu sličnih. Taman da sav stres sa fakulteta nestane. I eto,sada se vraćam u period fakulteta,ali se neću odreći mojih "young adult" romana. Samo čekam da skupim novac i pokupujem sve naslove koje želim.
S obzirom da sam donekle proširila svoje vidike,a trebalo bi do kraja godine da ih još malo proširim osećam se nekako bolje,čak se i usuđujem da kažem ispunjenije. Zaista knjiga može da vas promeni.

A šta vi čitate? Koliko ste pročitali? Šta nameravate da pročitate?

Eto,još jedan kratki esej,a sutra velika premijera moje prve recenzije.
Pišem vam onda sutra ponovo.

Ćo.
 -Srpska Buktjuberka (@buktjuberka na Tviteru)

PS. Ako vam se sviđa blog samo ga šerujte na svojim društvenim mrežama.
PPS. HVALA VAM puno na do sada već pokazanoj podršci!


Нема коментара:

Постави коментар