недеља, 20. септембар 2015.

Neki novi počeci

Pozdrav svima.
Ovo je moj prvi kratki tekst o onome što trenutno čitam. Ukoliko niste još naišli na ovu knjigu predlažem vam da je uzmete. Radi se o knjizi "Me and Earl and the dying girl" autora Džesija Endruza. Prevedena je i na sprski jezik pod titlom "Umiruća,Erl i ja" u izdanju Urban reads-a.
Saznala sam za ovu knjigu od nekolicine stranih buktjubera i niko nije imao niti jednu lošu reč o njoj. Ovo jeste knjiga koja je namenjena najpre mladim ljudima,usudila bih se i da kažem tinejdžerima ali ja sa svojih punih 20 godina itekako uživam u njoj.
Radi se o momku koji se zove Greg i koji se ,zajedno sa svojim drugom Earlom,bavi filmovima. Oni rade na klasicima ali sa nekim njihovim "signature" dodatkom. Međutim,u jednom momentu,Greg saznaje od svoje majke da devojka,sa kojom je on nekada imao prijateljski odnos, boluje od leukemije. Na nagovor svoje majke on ponovo uspostavlja odnos sa Rejčel i tada avantura zapravo počinje. Uz primese tema iz romana kao što je "Krive su zvede" ali na potpuno drugačiji način autor, Džesi Endruz, uvodi nas u ovu priču. Njegov stil pisanja je izvanredan a i sam koncept knjige,gde neka poglavlja uzimaju oblik scenarija, su me oduševili.
Ukoliko ste raspoloženi za lagano čitanje i ponovno podsećanje o tome šta je to zapravo prijateljstvo nemojte dva puta razmisliti i uzmite što pre u ruke ovo novo delo moderne književnosti.

Za sada toliko od mene, vidimo se pa za nekoliko dana.

Ćo.
  - Srpska Buktjuberka

Нема коментара:

Постави коментар