недеља, 11. октобар 2015.

Kratko nedeljno obaveštenje




Hej! Eto ni ja nisam znala da ću vam danas ponovo nešto pisati. Kao što vidite iz naslova ovo je jedno kratko obaveštenje. Naime, kada se radi o kupovini knjiga ja,kao i pretpostavljam većina vas, uzimam knjige u knjižarama. Najčešće su to Vulkan ili Laguna iz prostog razloga što su mi najbliže ali i imaju veliki asortiman raznoraznih izdavača. Naravno, uvek postoji mogućnost da ću kupiti nešto i u jednoj od manjih knjižara jer mi se mali milion puta desilo da pronađem baš tu neko izdanje koje nikako nisam mogla da uzmem u jednoj od ovih većih knjižara.
E sad,želim danas da vam pišem o jednoj drugoj vrsti kupovine. Elektronskoj. Znam da su ljudi još uvek pomalo skeptični po tom pitanju i da kada prvi put nešto radite može da bude pomalo čudno i zastrašujuće ali ja vam pišem iz iskustva. Uglavnom čitam na srpskom ali od kada mi je otkriven jedan sajt mahom čitam knjige koje su napisane na engleskom jer volim da čitam na izvornom jeziku,naravno podrazumeva se da ga razumem. Jedan prijatelj mi je pre par godina otkrio izvanredan sajt na kome možete poručiti bilo koju knjigu na enlgeskom i to po odličnim cenama. Radi se o Book Depository sajtu. Sve što vam treba je internet kartica. Knjige vam dođu za recimo nedelju dana iz Engleske u perfektnom stanju i da,poštarina se NE PLAĆA. Meni je to saznanje bilo od velike pomoći,iz prostog razloga što mogu da uzimam knjige kojih nema ovde i to za relativno malu sumu novca.
Naravno, nisam ovde da pravim reklamu nikome već da delim svoja iskustva sa vama. Nedavno sam naišla na sprsku veziju ovog sajta. Radi se Makart Distribuciji. To je jedna beogradska internet knjižara na kojoj možete da poručite knjige na spskom po mnogo ali mnogo nižim cenama u odnosu na one na koje nailazite u knjižarama. Užasno sam se obradovala kada sam videla da je i ovde dostava besplatna tako da ne samo da ćete uštedeti na knjigama već ćete verovatno od tog novca moći da kupite još koju. Obavezno pogledajte njihov sajt http://www.makart.rs/ i posetite ih na Sajmu knjiga u Beogradu ovog oktobra!


Toliko od mene za ovo nedeljno popodne,nadam se da vam je ovo obaveštenje barem malo godilo. Zaista sam bila oduševeljena kada sam naišla na ovaj sajt jer knjige i to po niskim cenama. San svakog knjigoljupca! 

Pišem vam od nedelje ponovo.

Ćo.
-Srpska Buktjuberka (@ buktjuberka na Tviteru)

1 коментар:

  1. Makart je sjajan! :) Prvo što nađeš knjige koje ne možeš lako da nađeš u običnim knjižarama, drugo što su cene skroz ok i treće, knjige su kod tebe za manje od 24h. Savršenstvo. <3
    Hvala za info o Book Depository, bacam se na proučavanje! :)

    ОдговориИзбриши