уторак, 6. октобар 2015.

Šta očekivati od "Crvene kraljice"?

Резултат слика за red queen book 
Odlučila sam da malo predahnem od recenzija i napišem uvod u jednu predstojeću. Želim da vas upoznam sa još jednim fenomenom YA književnosti. Uskoro nam dolazi "Crvena kraljica". To uskoro znači kroz par dana. Ne,ni ja ne mogu da verujem. Razgovarala sam i sa izdavačkom kuća koja stavlja ovu divotu na naše tržište. Urban Reads se zaista potrudio da nam dovede najbolje moguće naslove iz ovog žanra i u procesu su pridobili "Crvenu kraljicu".
Viktorija Ejvijard napisala je sada već ovo čuveno delo. Naravno, neću vam mnogo otkrivati pošto ni ja sama nemam primerak u rukama i nisam ni počela sa čitanjem. Treba  sami da se uverite u magiju ove priče. Najpre da u kratkim crtama približim radnju ove knjige.
Osnova ove priče je podela - crvena i srebrna krv. Crveni su obični ljudi,seljaci,radnici. Srebrna je naravno boja njihovih vladara. Pojedini elementi ove knjige su vrlo uobičajeni - tu je onaj bajkoviti deo, obična devojka upoznaje princa, zaljubljuje se i nakon nekog vremena oseti moć i pokazuje šta to znači biti neko i nešto kada si počeo kao niko. Ovakva crta priče je nešto što se sada viđa na dnevnoj bazi u "young adult" žanru ali i modernoj književnosti. Međutim,ono što izdvaja Viktoriju Ejvijard iz ove grupe je primesa naučne fantastike u priči. Možda deluje neverovatno ali ovo je prvenac Viktorije Ejvijard. Miks koji je ona napravila je izvanredan i pomalo neoubičajen. Ako gledate i volite seriju "Once Upon A Time" male su šanse da vam se ovo neće svideti. Naravno,moram još jednom nagalasiti da ja sve ovo pišem na osnovu onoga što sam pročitala o ovom delu i šta su buktjuberi pričali o njoj. Ne mogu da dočekam kraj nedelje da odem do prve knjižare i uverim se u to koliko je ova knjiga yaista briljantna. 
Čim je pročitam vraćam se sa zvaničnom recenzijom. Kao što sam već rekla ovo je bio samo mali uvod nadam se u odličnu recenziju i još bolju priču. Obavezno pratite Urban Reads (na svim društvenim mrežama su) i njihova izdanja. Preporučujem vam da se i vi uputite ka Delfiju ili Vulkanu pred kraj nedelje i uzmete ovu knjigu. Nećete se razočarati.

Do sledećeg teksta,to bi bilo to. 

Ćo.
-Srpska Buktjuberka (@buktjuberka na Tviteru)

Нема коментара:

Постави коментар